Bel Mare Resort [in progress], Międzyzdroje
Tło bannera

Regulamin

Data
przyjazdu
Data
wyjazdu

Regulamin

Wersja 1 z dnia 01.07.2019
 
Dyrekcja i Zarząd Apartamentów Bel Mare w Międzyzdrojach i obiekt Bel Mare Resort wysoko cenić będzie Państwa współpracę przy przestrzeganiu tego regulaminu. Ma on służyć zapewnieniu  spokojnego i bezpiecznego pobytu 
naszych Gości.
 
Informacje wstępne
 
Niniejsza strona zawiera regulamin mający zastosowanie do zawieranych poprzez Bel Mare Resort umów świadczenia usług z klientem, który po zawarciu umowy staje się gościem hotelu.
Za zawarcie umowy świadczenia usług rozumie się poprawnie zrealizowaną płatność przez klienta.
Przed zawarciem umowy świadczenia usług należy uważnie zapoznać się z treścią niniejszego regulaminu. Usługi świadczone przez Bel Mare Resort to: 
Usługi noclegowe, gastronomiczne, rozrywkowe, internetowe, rekreacyjno-relaksacyjne, turystyczne.
 
 
Regulamin 
 
§1
1. Bel Mare Resort w Międzyzdrojach jest obiektem całorocznym i jest czynny 24h/dobę 7 dni w tygodniu.  
2. Apartament / pokój  wynajmowany jest na tzw. doby hotelowe. 
3. Doba Hotelowa rozpoczyna się o godzinie 15:00 w dniu przyjazdu a kończy o godzinie 11:00 dnia następnego.                
 
§2
1. Życzenie przedłużenia pobytu poza okres wskazany w dniu przybycia, Gość powinien zgłosić w Recepcji do godz. 19:00 w przeddzień upływu terminu pobytu. 
2. Obiekt  uwzględni życzenie przedłużenia pobytu w miarę dostępności Apartamentów.
3. Przedłużenie doby hotelowej Gość będzie zobowiązany do pokrycia połowy kosztów standardowej ceny za pełną dobę hotelową. Przedłużenie doby hotelowej powyżej 8 godzin traktowane jest jako wynajem Apartamentu na kolejną dobę, zgodnie z obowiązującym cennikiem najmu Apartamentów, chyba, że Obiekt ustali z Gościem indywidualne warunki przedłużenia doby. 
 
§3
1. Gość nie może przekazywać Apartamentu innym osobom, nawet jeśli nie upłynął okres, za który uiścił należną za pobyt opłatę.
2. Osoby nie zarejestrowane w Obiekcie mogą przebywać w pokoju od godz. 09:00 do godz. 22:00. Po godzinie 22:00 istnieje obowiązek zarejestrowania dodatkowych osób przebywających z gośćmi w Apartamencie. Obowiązek zgłoszenia dodatkowej osoby spoczywa na Gościu, który wynajął Apartament. Zarejestrowanie dodatkowej osoby pociąga za sobą konieczność poniesienia przez Gościa kosztów z tym związanych, zgodnie z obowiązujący cennikiem usług. 
3. Obiekt może odmówić przyjęcia gościa, który podczas poprzedniego pobytu rażąco naruszył regulamin, wyrządzając szkodę w mieniu Obiektowi lub innych Gości, albo szkodę na osobie Gości, pracowników Obiektu lub innych osób przebywających w Obiekcie albo też w inny sposób zakłócił spokojny pobyt gości lub funkcjonowanie Apartamentów w Bel Mare Resort.
 
§4
1. Obiekt świadczy usługi zgodnie ze swoją kategorią i standardem. W przypadku zastrzeżeń dotyczących jakości usług Gość jest proszony o jak najszybsze zgłaszanie ich w recepcji, co umożliwi Obiektowi niezwłoczną reakcję i naprawienie ewentualnych niedociągnięć czy błędów. 
2. Obiekt ma obowiązek zapewnić:
a. odpowiednie warunki do pełnego i nieskrępowanego wypoczynku Gościa,
b. bezpieczny pobyt, w tym bezpieczeństwo zachowania tajemnicy informacji o Gościu chyba, że upoważnione do tego organy ścigania zażadają udostępnienia danych osób przebywających w Obiekcie
c. profesjonalną i uprzejmą obsługę w zakresie wszystkich usług świadczonych w Obiekcie,
d. sprzątanie Apartamentu na życzenie i wykonywanie niezbędnej naprawy urządzeń podczas nieobecności Gościa,
e. sprawną pod względem technicznym usługę; w przypadku wystąpienia usterek, które nie będą mogły być usunięte, Obiekt  dołoży starań, aby w miarę posiadanych możliwości zamienić Apartament lub w inny sposób złagodzić niedogodności.
 
§5
a) Na życzenia Gościa Obiekt świadczy nieodpłatnie następujące usługi udzielanie informacji związanych z pobytem i podróżą oraz dodatkowymi atrakcjami pobytu,
b) przechowywanie bagażu; (Obiekt może odmówić przyjęcia bagażu na przechowanie w terminach innych niż daty pobytu gościa oraz rzeczy nie mających cech bagażu osobistego),
c) zamawianie taksówek, rezerwacja biletów komunikacji, rezerwacja biletów na wydarzenia kulturalne – nie mamy takich usług,
d) przechowywanie przedmiotów wartościowych w recepcyjnym depozycie.
 
§6
1. Obiekt ponosi odpowiedzialność za utratę lub uszkodzenie rzeczy wniesionych przez osoby korzystające z jego usług w zakresie określonym przepisami art. 546 – 852 Kodeksu Cywilnego, o ile strony nie postanowiły inaczej (np. poprzez ustalenia niniejszego regulaminu lub regulaminu parkingowego),
2. Gość powinien zawiadomić Recepcję o wystąpieniu ewentualnej szkody niezwłocznie po jej stwierdzeniu,
3. Rzeczy wartościowe powinny zostać umieszczone w sejfie lub zostać oddane na przechowanie w depozycie recepcyjnym, Obiekt nie ponosi odpowiedzialności za rzeczy wartościowe nie pozostawione w sejfie lub depozycie recepcyjnym.
                                        
§7
1. Obiekt nie ponosi odpowiedzialności za uszkodzenie lub utratę samochodu, lub innego pojazdu należącego do gościa, jeśli pozostawiony został w innym miejscu niż parking strzeżony,
2. Zasady funkcjonowania strzeżonego parkingu hotelowego zostały określone w Regulaminie Parkingu. 
 
§8
1. W Obiekcie obowiązuje zachowanie ciszy od godz. 22:00 do godz. 7:00 dnia następnego,
2. Zachowanie Gości i osób korzystających z usług Obiektu nie powinno zakłócać spokojnego pobytu innych Gości. Obiekt nie może w trybie natychmiastowym odmówić dalszego świadczenia usług osobie, która narusza tę zasadę. Gość naruszający tą zasadę musi zostać najpierw uprzedzony o możliwych konsekwencjach dalszego zachowywania się w sposób niezgodny z regulaminem. 
                                      
§9
1. Każdorazowo opuszczając Apartament Gość powinien sprawdzić dokładne zatrzaśnięcie się drzwi wejściowych. Apartamenty otwierane są za pomocą kart magnetycznych programowanych 
i wydawanych w recepcji podczas procedury zameldowania. W przypadku utraty karty Gość proszony jest o natychmiastowe zgłoszenie tego faktu w recepcji. Recepcja ma możliwość wyrobienia duplikatu karty magnetycznej i blokady utraconej karty. 
2. Gość ponosi odpowiedzialność materialną za wszelkiego rodzaju uszkodzenia lub zniszczenia przedmiotów wyposażenia i urządzeń technicznych Obiektu powstałe z jego winy lub z winy odwiedzających go osób.
3. Ze względu na bezpieczeństwo przeciwpożarowe zabronione jest używanie w Apartamentach hotelowych grzałek, żelazek elektrycznych i innych podobnych urządzeń nie stanowiących stałego wyposażenia Apartamentu.
 
§10
1. Przedmioty osobistego użytku pozostawione przez wyjeżdżającego Gościa w apartamencie będą odesłane na adres wskazany przez Gościa. W przypadku braku takiej dyspozycji Obiekt przechowa te przedmioty przez okres 3 miesięcy.
 
§11
1. Obiekt dopuszcza pobyt zwierząt w Apartamencie hotelowym Gościa. Nie zezwala sie na wejście do restauracji czy na patio z towarzyszącym zwierzęciem.
 
§12 
1. Gość jest zobowiązany do należytego używania wyposażenia Apartamentów zgodnie z ich przeznaczeniem. W przypadku zniszczeń spowodowanych nienależytym użytkowaniem, gość ponosi odpowiedzialność finansową za zniszczone i uszkodzone rzeczy i zobowiązany jest pokryć koszty naprawy bądź wymiany uszkodzonych/zniszczonych rzeczy w Apartamencie hotelowym.
2. Koszty uszkodzeń i zniszczeń w pokoju hotelowym będą wyceniane indywidualnie poprzez firmy zewnętrzne specjalizujące się w danym typie rzeczy uszkodzonych lub zniszczonych. 
 
 
Dziękujemy serdecznie za stosowanie się do postanowień  niniejszego regulaminu. 
 
W razie pytań i niejasności Recepcja jest do Państwa dyspozycji 24h/dobę. 
 
Życzymy miłego pobytu w naszym hotelu!
 
 
 
Zarząd i Dyrekcja
Apartamenty Bel Mare w Międzyzdrojach i Bel Mare Resort
 
 
 
 
 

Pakiety pobytowe Zaplanuj swój wyjazd

Voucher pobytowy o wartości 1000 zł -  Bel Mare Resort Międzyzdroje
Voucher pobytowy o wartości 1000 zł - Bel Mare Resort Międzyzdroje
od 1 000 /szt.
  • dowolna dł. pobytu
sprawdź dostępność
Voucher pobytowy o wartości 500 zł -  Bel Mare Resort Międzyzdroje
Voucher pobytowy o wartości 500 zł - Bel Mare Resort Międzyzdroje
od 500 /szt.
  • dowolna dł. pobytu
sprawdź dostępność
We dwoje
We dwoje
od 429 /noc
  • dowolna dł. pobytu
  • HB - Śniadanie i obiadokolacja
sprawdź dostępność
Wakacje z Prestiżem 2021
Wakacje z Prestiżem 2021
od 749 /noc
  • min. 4 noce
  • HB - Śniadanie i obiadokolacja
sprawdź dostępność
Wielkanocny Wypoczynek
Wielkanocny Wypoczynek
od 549 /noc
  • min. 2 noce
  • HB - Śniadanie i obiadokolacja
sprawdź dostępność
Pakiet Wypoczynkowy - Kwiecień 2021
Pakiet Wypoczynkowy - Kwiecień 2021
od 369 /noc
  • dowolna dł. pobytu
  • HB - Śniadanie i obiadokolacja
sprawdź dostępność
Boże Ciało 2021
Boże Ciało 2021
od 499 /noc
  • min. 2 noce
  • HB - Śniadanie i obiadokolacja
sprawdź dostępność
Wakacje First Minute 2021
Wakacje First Minute 2021
od 629 /noc
  • min. 3 noce
  • HB - Śniadanie i obiadokolacja
sprawdź dostępność
Majówka 2021
Majówka 2021
od 449 /noc
  • min. 2 noce
  • HB - Śniadanie i obiadokolacja
sprawdź dostępność
Pakiet Wypoczynkowy - Maj 2021
Pakiet Wypoczynkowy - Maj 2021
od 399 /noc
  • dowolna dł. pobytu
  • HB - Śniadanie i obiadokolacja
sprawdź dostępność
Czerwcowy wypoczynek w Bel Mare Resort 2021
Czerwcowy wypoczynek w Bel Mare Resort 2021
od 459 /noc
  • min. 1 noc
  • HB - Śniadanie i obiadokolacja
sprawdź dostępność
Pakiet z Pupilem
Pakiet z Pupilem
od 399 /noc
  • min. 2 noce
  • HB - Śniadanie i obiadokolacja
sprawdź dostępność
Oferta z Obiadokolacją
Oferta z Obiadokolacją
od 369 /noc
  • dowolna dł. pobytu
  • HB - Śniadanie i obiadokolacja
sprawdź dostępność
Oferta ze śniadaniem
Oferta ze śniadaniem
od 491 /noc
  • dowolna dł. pobytu
  • BB - Śniadanie w cenie
sprawdź dostępność

Bursztynowa 1
72-500 Międzyzdroje, Polska

Newsletter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z naszymi promocjami i ofertami specjalnymi.

Wizualizacje mogą się różnić od stanu faktycznego i mają charakter wyłącznie poglądowy. Przedstawiają one przykładową aranżację pomieszczeń w budynku i nie stanowią oferty w rozumieniu przepisów kodeksu cywilnego.

?>
mobile nav bg
Zobacz na mapie
Newsletter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z naszymi promocjami i ofertami specjalnymi.

Aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie, Serwis wykorzystuje pliki cookies zapisywane w pamięci przeglądarki. Szczegółowe informacje na temat celu ich używania oraz możliwość zmian ustawień plików cookies znajdują się w Polityce prywatności.
Klikając AKCEPTUJĘ WSZYSTKIE, wyrażasz zgodę na korzystanie z technologii takich jak cookies i na przetwarzanie przez HOTELS MANAGEMENT PRESTIGE PM SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA, Pawia 7/96, 05-500, Piaseczno Twoich danych osobowych zbieranych w Internecie, takich jak adresy IP i identyfikatory plików cookie, w celach marketingowych (w tym do zautomatyzowanego dopasowania reklam do Twoich zainteresowań i mierzenia ich skuteczności). Zmiany ustawień plików cookies możesz dokonać w ustawieniach.

Zarządzaj ustawieniami dotyczącymi prywatności
Pliki cookies niezbędne do funkcjonowania strony

Pliki cookies niezbędne do działania usług dostępnych na stronie internetowej, umożliwiające przeglądanie ofert, dokonywanie rezerwacji, wspierające mechanizmy bezpieczeństwa m.in: uwierzytelnianie użytkowników i wykrywanie nadużyć.

Pliki cookies analityczne

Pliki cookies umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania przez użytkownika ze strony internetowej w celu optymalizacji jej funkcjonowania, oraz dostosowania do oczekiwań użytkownika,

Pliki cookies marketingowe

Pliki cookies umożliwiające wyświetlanie użytkownikowi treści marketingowych dostosowanych do jego preferencji, oraz kierowanie do niego powiadomień o ofertach marketingowych odpowiadających jego zainteresowaniom, obejmujących informacje dotyczące produktów i usług administratora strony i podmiotów trzecich.

Twoje preferencje nie zostały jeszcze zapisane